آموزش HTML5 ( مقدماتی )

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان امروز با آموزش HTML5 در خدمتتون هستم . در قدم اول یک معرفی کلی از طراحی سایت می کنیم و ساز کار رو توضیح میدیم و بعد به صورت قدم به قدم HTML5 رو توضیح میدم . در این آموزش ما HTML,HTML5 رو با هم درس میدیم ولی چون 

Continue Reading

آموزش برنامه نویسی جاوا |‌ اشیا در جاوا بخش چهارم

جاوا یک زبان شی گرا میباشد که بعنوان یک زبان شی گرا مفاهیم بنیادی زیر را پشتیبانی میکند : چند ریختی وراثت پنهان سازی یا کپسوله کردن ابستره کلاسها اشیا نمونه ها متد انتقال پیغام و تفسیر آن   شی‌ء‌ها در جاوا: اکنون نگاه عمیق‌تری به آنچه شی‌ءها هستند می‌اندازیم. اگر ما دنیای واقعی را 

Continue Reading

قسمت سوم برنامه نویسی اندروید منتشر شد

در این قسمت با مفهوم اکتیویتیها در برنامه نویسی اندروید آشنا خواهید و اینکه چطور میتوان یک اکتیویتی ساخت. بعد از اینکار خواهیم دید که چطور میتوان از یک اکتیویتی به یک اکتیویتی دیگر رفت و همچنین چطور میتوان بین دو اکتیویتی داده رد و بدل کرد و همچنین با مفهوم پشته و اینکه چطور 

Continue Reading

ابزارهای مورد نیاز برای شروع برنامه نویسی اندروید

برای شروع برنامه نویسی اندروید شما نیاز به یکسری ابزار دارید. ۱-حتماً باید JDK را نصب داشته باشید. توجه کنید که JDK شما باید حداقل نسخه ۱.۶ جاوا و یا بالاتر باشد البته تمامی نسخه ها برای برنامه نویسی اندروید سازگار نیستند توصیه ما نصب JDK ۱.۷ هست توجه داشته باشید که این تنظیمات به 

Continue Reading

آموزش برنامه نویسی جاوا |‌ کلملت کلیدی و دستورات بخش سوم

  کلمات کلیدی جاوا: فهرست زیر کلمات ذخیره شده در جاوا را نشان می‌دهد. این کلمات ذخیره شده را نمی‌توان به عنوان متغیر یا ثابت یا هر نام معرف دیگری مورد استفاده قرار داد.   abstract assert boolean break byte case catch char class const continue default do double else enum extends final finally float 

Continue Reading

آموزش برنامه نویسی جاوا |‌ مقدمات بخش دوم

معرف‌های (Identifiers) جاوا: تمامی اجزاء جاوا به نام نیاز دارند. نام‌هایی که برای کلاسها، متغیرها و روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، معرف‌ها خوانده می‌شوند. در جاوا چندین نکته در مورد معرف‌ها وجود دارد که باید بخاطر داشت. این نکات به قرار زیر است: تمامی معرف‌ها باید با یک حرف (A تا Z یا a تا 

Continue Reading

آموزش برنامه نویسی جاوا |‌ مقدمات بخش اول

هنگامی که ما یک برنامه جاوا را در نظر میگیریم میتوانیم این برنامه را به عنوان مجموعهای از شیءها در نظر بگیریم که از طریق مطالبه روشهای یکدیگر ارتباط برقرار میکنند. اجازه بدهید بطور خلاصه نگاهی به معنای کلاس (class)، شیء (object)، روشها (methods) و متغیرهای نمونه (instance variables) بیندازیم. • شیء – شیءها دارای 

Continue Reading

آموزش نصب و تنظیم محیط برنامه نویسی اندروید – درس اول – دانلود رایگان

در این درس نحوه نصب ابزارهای مختلفی که مورد نیاز برنامه نویسی اندروید هست رو مرور خواهیم کرد. در وحله اول خواهید دید که چه ابزارهایی نیاز دارید سپس با نحوه دانلود اندروید اس دی کی آشنا خواهید و فرق آن را با اندروید استودیو باندل خواهید دید و بعد از آن اس دی کی 

Continue Reading

آموزش برنامه نویسی جاوا درس نهم – دانلود رایگان

در این درس مروری خواهیم داشت بر انواع سطوح دسترسی در جاوا که لازمه دانستن یکی از خواص شی گرا در برنامه نویسی اندروید هست همچنین با کلید واژه this و کلیدواژه static آشنا خواهید شد همچنین یاد خواهید گرفت که چطور میتوان یک نمونه از یک کلاس ساخت و از آن استفاده برد. برنامه‌نویسی 

Continue Reading

آموزش برنامه نویسی جاوا درس هشتم – دانلود رایگان

در این درس مروری خواهیم داشت به فلسفه کلاس و اینکه چطور میتوان یک کلاس در جاوا درست کرد. در مهندسی نرم‌افزار و مهندسی دانش کلاس نقشهٔ نوعی و مشترک برای گروهی از اشیاء است که ویژگی‌های مشترکی داشته، و رفتارهای مشترکی از خود نشان می‌دهند. درواقع، کلاس‌ها انواعی هستند که شخص برنامه‌نویس، خود می‌تواند، 

Continue Reading